Stron Internetowych Pozycjonowanie

Czym jest e-commerce?

Pojęcie może brzmieć zawile, ale mamy z nim współcześnie do czynienia powszechnie. Bo e-commerce to nic innego, jak powszechnie praktykowany handel przez Internet. Najbardziej znaną jego formą są na pewno sklepy online. To te sposoby, które sprzyjają nawiązywaniu umów sprzedażowych na odległość. W sprzedaży elektronicznej wykorzystuje się współczesne urządzenia, jakim jest telefon, faks czy telewizja.

Najczęściej e-commerce wiąże się z działalnością sklepów w sieci. Ale nie jest to zasadne. Jest tak bowiem, że taka działalność nie może ograniczać się tylko i wyłącznie do sklepów internetowych. W licznych przypadkach umowy handlowe podpisywane elektronicznie mają charakter pośredni. Oznacza to tyle, że wybranie produktu i płatność za niego odbywa się drogą elektroniczną, a dostarczenie zamówionego produktu, realizuje się w sposób tradycyjny lub odbiera się go samodzielnie. Transakcje elektroniczne mogą też mieć charakter bezpośredni. Wtedy wszelkie działania mają miejsce tylko i wyłącznie za pośrednictwem Internetu. Tu zamawia się produkt, płaci za towar i w ten sam sposób się towar dostaje. Branża e-commerce bardzo intensywnie się rozwija, na co wpływają głównie plusy, jakie powstają z handlu elektronicznego. To najczęściej oszczędność czasu i pieniędzy. Mniejsze koszty dla handlujących. Znaczniejsze możliwości wyboru, jeżeli chodzi o niezbędne produkty. Handel elektroniczny ma też słabsze strony. Najczęściej tutaj wymienia się ograniczone możliwości na dokładne sprawdzenie towaru. Do słabych stron handlu elektronicznego wlicza się też słaby kontakt ze sprzedawcami i często opóźnienia w dostawach. Mimo słabych stron branża e-commerce radzi sobie bardzo dobrze.
 http://pozycjonowaniebezryzyka.pl

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.